Inici > Documents > Dictàmens > 2024 > Dictamen 17/2024
Dictamen 17/2024
sobre el Projecte de decret de l'ordenació sostenible de la pesca continental
Òrgan d’aprovació
Executiva
Data d’aprovació
02/12/2024
Aprovació
6 a favor, 0 en contra, 0 abstencions
Vots particulars
0
Observacions generals
2
Observacions a l’articulat
3
Grau d'acceptació
Norma en tràmit.
Resum
El CTESC constata que s’ha superat amb escreix el termini de sis mesos que la disposició final primera de la Llei 22/2009, de 23 de desembre, d’ordenació sostenible de la pesca en aigües continentals, establia per al seu desenvolupament reglamentari. El CTESC considera, d’una banda, que aquesta praxi no s’adequa als principis de bona regulació que s’espera de l’Administració i no es pot normalitzar. D’altra banda, considera que caldria establir mecanismes de seguiment sobre el desenvolupament reglamentari de les normes que s’aproven i fer rendició pública i periòdica dels resultats.
Les observacions a l’articulat de la norma són bàsicament tècniques i es realitzen amb la finalitat de concretar-ne la redacció i millorar-ne la interpretació.
Les observacions a l’articulat de la norma són bàsicament tècniques i es realitzen amb la finalitat de concretar-ne la redacció i millorar-ne la interpretació.
Darrera actualització: 02/12/2024