Inici > Serveis > L'Observatori de l'RSE > Experiències anteriors > Miguel Gamón, SL
Miguel Gamón, SL
Experiència de responsabilitat social
Perfil
Tipus d'organització
Empresa
Dimensió
Mitjana (de 50 a 249 treballadors/es)
Sector
Transports
Tipus d'experiència
Econòmica, Mediambiental, Social
Dades de l'empresa
Web de l'empresa
Activitat que desenvolupa
Empresa dedicada al transport nacional i internacional de viatgers i mercaderies per carretera
Documentació i resum
Informació RSE Miguel Gamón, SL
Àmbit Econòmic
- Disposa d’un sistema d’avaluació del proveïdors.
- Ha implantat i certificat sistemes de gestió de qualitat segons les normes de referència UNE EN ISO 9001:2008 de gestió de la qualitat i UNE 13816:2003, per donar resposta a la problemàtica especifica de la qualitat en els serveis de transport de passatgers.
Àmbit social
- Periòdicament es realitzen cursos amb l’objectiu de formar i sensibilitzar tot l’equip en l’àmbit de la qualitat, del medi ambient i de la prevenció de riscos laborals.
- Establertes mesures de conciliació per als treballadors, per tal que puguin atendre millor les necessitats personals i familiars.
- Cada quadrimestre es realitzen enquestes a tots els clients, per tal que puguin valorar totes les fases dels serveis prestats així com els aspectes de millora.
Àmbit Ambiental
- Per tal de minimitzar l’impacte ambiental generat per l’activitat de l’empresa a través de la utilització de biodièsel en tota la flota de vehicles.
- L’any 2006 es va certificar el Sistema de Gestió Ambiental segons la norma UNE EN ISO 14001:2004 per l’activitat de transports discrecional i regular de viatgers per carretera.
- Des de 2001 l’empresa participa a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que s'emmarca dins la iniciativa europea de la “Eurpeanmobilityweek”.