Inici > Serveis > L'Observatori de l'RSE > Experiències anteriors > Talma serveis i suport a les persones
Talma serveis i suport a les persones
Experiència de responsabilitat social
Perfil
Tipus d'organització
Entitat sense ànim de lucre
Dimensió
Mitjana (de 50 a 249 treballadors/es)
Sector
Serveis
Tipus d'experiència
Econòmica, Mediambiental, Social
Dades de l'empresa
Web de l'empresa
Activitat que desenvolupa
Activitat de promoció personal i integració social
Nombre de treballadors/es
126 persones treballadores
Facturació
4,03 M€
Documentació i resum
Resum
Àmbit econòmic
- Aposta per la transparència en la gestió, reinvertint els possibles guanys en la millora d’instal·lacions, maquinària i condicions laborals.
- Elabora i comercialitza productes amb valor afegit que reflecteixin la identitat del lloc on són produïts, els mètodes i l’equip humà responsable.
- Posa en marxa del “Programa de Desenvolupament Horitzó 2012-2020” per a fer front al desenvolupament sostenible de Talma.
Àmbit ambiental
- Talma està compromesa amb el medi ambient i amb l’entorn.
- Afavoreix la minimització de residus amb la compra a granel o en envasos de gran format.
- Aprofitament dels residus vegetals per fer compost.
- Canvi dels electrodomèstics per més el que són més eficients energèticament.
Àmbit social
- Aposta per la incorporació de persones en situacions socials desfavorides i potenciant la seva integració.
- Fomenta la relació amb els grups d’interès interns i externs, que queda definida en la missió i visió de Talma.
- Ofereix plans de carrera individuals per la millora i progrés de les persones treballadores en el seus llocs de treball.